Ny träningshall!

Som rubriken lyder, idag har hela dagen gått åt för mig att göra klart mitt lilla projekt!
Vi har ett litet rum i källaren som endast används till ett typ av föråd, de ska väl inte stå och skräpa tycker jag, så jag sätter igång och städa ur det, sedan sopa och dammsuga och sedan be jättesnälla pappa om att få en typ av matta från deras jobb, och det fick jag! Så nu har jag en liten träningshall nere i källaren som jag kan vara i kalla vintrar när jag inte får vara inne och träna.
Jag är faktiskt redan kär i den. :$


Jag känner att bloggen blir ganska tråkig när jag inte får in nya bilder. Men vad ska jag göra? Har varken sladden till kameran eller mobilen. Valpen har tuggat sönder båda.. Får kanske be Angelica om hon kanske kan låna min kamera och lägga in på min blogg? :)
Jill har ju blivit ganska stor nu, hon väger 11.1 kg. och håret växer så det knakar.  Och shiit vilken hoppetossa hon är! Precis i min smak! Arbetsvillig,mycket fart och en superb Av-Knapp! Sen äälskar hon att leka, tyst är hon också!
Gud vad jag älskar henne!


Hon kanske inte är lika kär i mig?:/

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha ja det kan jag bara jag får Kameran ;)

då får du kanske hjälpa mig med min heder<3

2011-09-10 @ 21:05:52
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv:märkte de:]

2011-09-11 @ 14:04:04
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hoho fräsigt, så Jill är född den 13? GRYMT! :D

2011-09-11 @ 20:34:08
URL: http://shirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0