Hundungdom

Ígår var jag på hundungdom för första gången med Jill! Och oj så rolig hon är att träna. Hon har inte riktigt förstått att hon inte ska hälsa på alla hundar men när hon förstår det så kommer hon bli jätte duktig! Hon kan verkligen koncentrera sig överallt!

Nästa måndag så ska jag tävla KM i rallylydnad med Stella och kanske Jill! Jag och Stella måste ju försvara vårat förstapris som vi tog förra året. ;)
Jill har jag inga vinst-planer med, jag vill bara att hon ska ha skoj och få BRA tävlingsvibbar tills hon blir äldre! :)


Min träningsväst kom igår, det är så skönt att äntligen ha plats med alla saker man behöver när man tränar eller är ute och går med hundarna! Sen fick jag en klubbjacka av hundungdom igår också där det står:   Ske-å hundungdom på ryggen och våra namn på framsidan. Dom är jätte fina. :)

Kommentarer
Postat av: fanny

saknar nitro nu kan han ju inte bit emil i rumpan :(

2011-09-30 @ 16:29:36
URL: http://fannylind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0