Rallylydnad KM

Igår var det rallylydnadstävling och jag tävlade både med Jill och Stella.
Jag kom inte riktigt ihåg placeringarna men jag tror att det vart 5a med Stella och 6a med Jill, det var kanske 15 med och tävlade så jag är riktigt nöjd med båda!!

Med Stella glömde jag en sak i ett moment, och om jag inte hade gjort det tror jag vi iallafall hade fått pallplacering!
Jill hittade godispåsen i bilen och slurpade i sig den just före tävlingen. Så hon var mätt, seg och har aldrig koncentrerat sig så länge utan belöningar (fast man får ju belöna med rösten som tur är!), men även fast det så var hon riktigt riktigt duktig! Hon har ju adrig sett skyltarna så de var roliga såklart!
Jill var bara 4 poäng efter Stella så det är ju bra. :)

Så jag är riktigt nöjd med gårdagen, lite besviken på mig själv att jag glömde det där steget, men vafasiken, 5 och 6 av 15 stycken! Det är ändå bra, även fast det hade varit ännu roligare att få försvara sin titel menmen..

GRATTIS TILL LINNEA TILL SAMMA POÄNG FÖR BÅDE SPIRA OCH ZORRO SÅ DET LEDDE TILL ETT DELAT FÖRSTAPRIS FÖR BÅDA HUNDARNA!




Hejdå! :=)

Kommentarer
Postat av: Frida & Zita

åh vilken fin teckning du har på din aussie :)

2011-10-05 @ 17:11:48
URL: http://fridagunnarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0