Nerver av stål?

Just nu är jag på en gräns mellan, förvirring, nervositet och "nu-kör-vi-känslor".
Jag hade tänkt anmäla mig till en hundutställning i Vindeln den 12 november.
Men jag vetteklån om jag vågar.
-Hur ställer man ut hunden?
-Tänk om hon inte går kommunicera med?
-Vad händer om hon blir jätte rädd för domaren?
-När ska jag in i ringen?
- Hur ska hon stå?
- Känner de över HELA hon?
Asså jag har så sjukt många frågor så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Om någon har något tips och kan lugna mig så får ni gärna hjälpa mig. För jag vill VERKLIGEN ställa ut henne, men jag vet inte riktigt vad jag ger mig in på.


Sen har jag några andra nyheter också!
I lördags var jag och Jill på spårkurs med de andra valpkursarna. Det gick SUPERbra! Hon spårade faktiskt!

Igår var det valpkurs och jag är såå nöjd! Det var så kul. Vi fick jätte mycket beröm och allt känns bara super!!

 
angelicas bild : www.angelicaochmax.bloggplatsen.se

Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Emma och vip

2011-10-12 @ 18:55:33
URL: http://tokvovvarna.blogg.se/
Postat av: Emma å vip

Råka skicka iväg utan att skriva.. Vi skulle kunna träffas någon dag om du vill och gå igenom utställningsbiten..

2011-10-12 @ 18:56:50
Postat av: Linnéa

om du vill kan vi prata på facebook så kan ja beskriva :D !

2011-10-17 @ 21:44:37
URL: http://shirox.blogg.se/
Postat av: Linnéa

skulle kunna berätta på facebook :).

2011-10-17 @ 21:45:05
URL: http://shirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0