Hola!

Jag är hemma från skolan idag eftersom att jag är sjukt yr och har jätte ont i halsen. Men shitsamma.

Okey, just nu är jag hos farmor, det är så tråkigt att vara hemma och vara sjuk så jag for till henne!
Har inte så mycket att skriva. Allt rullar på och så!


Lillmare<3 Stella som 8a veckors puppiii:D


Min favorit kusin Wilma! (typ det enda barnet i hela världen som gillar mig!)

Ett misslyckat konfa kort från i somras. Hehe.

Pastill och min faster. :)

Början på en stark vänskap! Första dagen jag hade Jill. (Det är en till som tar kort bredvid, det är därför jag kollar bort, sen har jag inget smink och hade ny badat, det förklarar mitt risiga utseende!)

Okej, den bjuder jag på.

Haha, ännu en misslyckad konfabild.

Farfar och Pastillos. Även det här första dagen!



Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh så söt stella var som sliten! Charmiga bilder :).

SV: Här blåser det och regnar mest! Lär använda täcket när snöstormen smyger fram också ;).

2011-10-28 @ 12:04:30
URL: http://shirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0