Hej.

Dagen gick bra! Jill hade inga problem, hon var överansträngd bara. Det kanske har blivit för mycket bus på sistånde, så det är bara lugna ner tempot lite. Sen fick hon en medecin också. :)

Imorgon tänkte jag gå ut och fota. Eller, mamma får fota haha.

Idag gick droppen, Stella och hennes smitande till de som går förbi har börjat tortera. Har jobbat med skvallerträning föörut men jag la det åt sidan av någon anledning..
Så idag så skickade jag ut hela familjen för att vara figgar, det gick jätte bra!
Sedan avslutade jag med att gå en promenad med henne löS. Det gick också jätte bra!
Stellis kan också. :D

Tänkte börja skvallerträna pastillen också! :)


Hejdå hade bra! :)

Kommentarer
Postat av: angelica

jorå det var det:) va bra att det inte var nåt allvarligt för jille dille<3

2011-11-02 @ 14:47:46
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0