Yääh.

Imorgon far jag till Forshaga för att kolla på ett hundgymnasium. Det kommer att bli en dryg tågresa dit, men det får man ta!

Nästa helg ska jag ställa ut i Boden, och helgen efter det så börjar tävlingslydnads kursen som Maggan ville att jag skulle gå och hjälpa till med. Så det får man väl göra då, det blir nog kul! :)

Haha btw, jag skrattar ihjäl mig åt Jill när vi tränar "anti-dragträning", då lägger jag alltså en leksak 10 meter bort och går imot den, stannar när hon drar och går när hon inte drar.
Aja skit samma.
I alla fall,haha jag måste typ filma när hon gör det, det är såå kul. Kan inte förklara, men hon typ smyger fram och släpper aldrig blicken ifrån leksaken.


Kommentarer
Postat av: Melinda Martinez

Ska du på öppethus i januari också? :)

2011-11-19 @ 21:40:24
URL: http://melinez.se
Postat av: Josefine

Hon är ett charmtroll din fina Jill!! =)

Säkert lyckas hon charma domarna oxå, öronen ser jämna ut på kortet, de passar henne.. =)

2011-11-20 @ 14:48:28
URL: http://www.nordiclake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0