Träning.

Kom just in efter en promenad och träning av båda hundarna.

Med Stella tränade jag:
*Plattsliggning.
*Linförighet.
*Agility (här och ut)
*Ställande.
*Lekte väldigt mycket! :)

Med Jill körde jag:
*Positions övningar. (Ingångar från olika håll)
*Inkallning (med fokus på farten)
*Anti- Dragträning ( Med externbelöning framåt, står stilla när hon drar, och går när hon inte drar)
*Lek övningar, on/off /(hennes favorit-övning=))

Det gick skit bra för båda två! De är så duktiga båda två!
Man märker väldigt stor skillnad på hundträningen när man tränar två hundar, med Stella måste man leka före och måste tagga upp hon väldigt mycket för att hon ska ha den farten jag vill ha.
Med Jill behöver man inte tagga lika mycket, men jag gör det ändå. För de som känner mig VET att jag älskar snabba hundar. Helst sånna som gör det före de hinner tänka, hehe ;)


Ursh, blixtrar är inget att leka med. :)

Åh ursh vad jag saknar Nitro! (och sommaren!) Jag skulle göra vad som helst för att få träffa han igen!

Määäre och Nitro!

Åsså en bild på Jill ifrån oktober! :)


Hejdå! Hade bra,:) Ska ta in de två gårdshundarna nu så de får äta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0