www.yellowdog.bloggagratis.se

^Om ni vill se min gamla blogg, där finns det bl.a videoklipp,bilder och mer fakta om oss allihop som jag inte orkar skriva igen. ;)


Vi bor ju mitt på landet som ni kanske vet, vi är bokstavligt talat omringade av kossor, på alla sidor våran någurlunda stora tomt så finns det hagar där det betar kor. Och idag är det ko-utsläpp på en sida, det är första gången som Jill kommer att få se kossor på nära håll!
När hon blir större kommer hon säkerligen att få valla lite nöt, vi känner några som har erfarenhet av det och vad passar inte bättre till en vallhund?! Nää, jag ska filma så får ni se hur hon reagerar, fast hoppas inte för mycket på en film, det är inte säkert att jag är så pro så jag får upp en film! ;)

Skulle bara skriva lite så ni får kolla läget lite.  Yes, tjarå. :)

 Racersvansen-Tjeck!

Älskade lilla Jill.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv:

Ja det ska ja absolut göra! :D

Med lite bättre kvalité... förhoppningsvis ;)

2011-07-29 @ 18:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0