Yeebody.

Hooj!
Imorse klockan halv elva packade jag spårselet till Jill och gav mig ut i skogen.

Jag hittade ett bra ställe där jag kunde lägga ett rakt spår. Så jag knöt fast Jill i ett träd och gick cirka 50 meter rakt ut.
Jill väntade jättesnällt vid trädet, hon la sig till och med ner.

Sen gick jag vidare en stund så att spåret fick ligga till sig.

På vägen hem så selade jag Jill och sedaan bar det iväg! Det var tredje gången hon spårade, och hej och hå. Var tvungen att hålla tillbaka henne så att det inte skulle gå för fort!! Hon tyckte det var jätte skoj och ville fortsätta spåra!! Så det är ju skiitbra! Kanske blir spår istället för rapport;)
Nästa gång ska jag ha linan så att hon blir lite självständigare. Hade bara kopplet idag för att det inte ska bli så trassligt!

Sen kom Fanny, då pratade vi på och så. :)

Om en stund ska jag gå på fabriksparkeringen och träna lite lydnad! Om ni har tur kanske jag tar med mig någon som kan filma, om ni vill se förstås. ;);)


Haha, hejdå vi synes!! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

JAAAA det måste vi verkligen var sjukt länge sen.

det hoppas jag med vill verkligen det men om inte den är kvar ska jag då kolla efter nån annan:)<3

2011-12-04 @ 13:16:28
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0