Tävlingslydnadskursen:

Det var kul! Dock lite väl mycket praktik första gången för min smak..
Men när vi väl skulle gå igenom varje ekipage och kolla hur vi låg till så gick det skit bra!
Efter att jag visat upp vad vi kunde så fick jag massor av fina komentarer:

-Åhh vad duktiga ni är, blir såå imponerad, en 7,5 månaders aussie och en femtonåring som BRILJERAR. Jag får nästan tårar i ögonen. VILKET TEAM!

- Ni borde inte få gå den här kursen, ni är ju redan förbaske mig startklara med lydn.1an..

- Oj så fint! Vikken bakdelskontroll!

- Vill du byta hund?

- Shit.. mygud..

- Jag såg inte det där nyss.

- Vilken talang du är Alicia! Jag har aldrig sett en 15 åring som går in och visar vart skåpet ska stå med en VALP.

- Hur lärde du in det där?

Asså fatta vad glad jag blir! När man själv tränar med sin hund så ser man inte riktigt hur långt man kommit. Men när de säger så här så blir jag nästan tårögd.
Har inte så bra självförtroende och är väldigt rädd för att göra fel. Men ingen kan nog förstå min lycka just nu, går inte förklara!!!

Min duktiga Jill!



Kommentarer
Postat av: Josefine Lundgren

Vilken rolig läsning!! Jag blir så stolt, vilka superduktiga valpköpare jag har! =)

2011-12-11 @ 18:50:17
URL: http://www.nordiclake.se
Postat av: Emma å Vip

Vad roligt att det går bra för er! =)Vet precis känslan om självförtoende osv. Före jag skaffade Vip fanns det inte mycket hos mig, men tillsammans med honom har jag utvecklas nå grymt mycket.. och hoppas detsamma sker med dig å jill.. =)

2011-12-12 @ 18:59:47
URL: http://tokvovvarna.blogg.se/
Postat av: Linnèa

UPP MED VIDEOR!! :OO

2011-12-13 @ 20:47:47
URL: http://shirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0