MÅNADENS HEMSIDA:

sbktavling.se! Haha. Hur lättroad får man vara? Jag tycker det är skitskoj att kolla och drömma om olika tävlingar. Dessvärre har jag hittat en lydnadstävling i Norsjö den (ja vad var det?) 26 februari. Då kommer Jillsisen att få starta på en tävling (visst kommer det vara så att hunden måste vara 10mån även 2012?) och hon kan ju som alla moment, och om två månader tror jag att allt kommer sitta som en smäck. Men vi får se. Det beror också på hennes arbetsvilja. Om vi fortsätter såhär kommer hon nog vara övertaggad på tävlingen, att träna lydnad är just nu det roligaste hon vet! Direkt jag tar på mig västen så skuttar hon stora steg och vill ut, ut UT och träna!
Men om jag börjar bli för "seriös" och kolla på hur andra gör kan hon nog också vissna. Nej, jag tror det är bäst att vi fortsätter som nu, seriöst men med en glädje som kommer från hjärtat!
Tjiiiiiiiiiiingeling. Hade bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0