.

Jag blev utmanad av: Melinda  www.melinez.se

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jadu, haha undra vad en liten femåring gör? Ingenaning faktiskt.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För exakt ett år sedan var jag med Fanny.

3) FEM SNACKS DU GILLAR.

  • Godis
  • Choklad
  • Chips
  • Frukt
  • Och choklad igen.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Jag kan typ bara en. Its my life. Näjuste! Entill: julen är här
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

  • Utveckla mitt framtida företag (copycat)
  • Resa
  • Tävla mer!!
  • Köpa ett place där jag kan utveckla min dröm!
  • Skänka pengar till fattiga, min familj osv.

6) FEM DÅLIGA VANOR:

  • Kvällstrött..
  • Måste alltid tvätta händerna i minst fem minuter när jag kommer hem.
  • Äter för mycket onyttigt.
  • Att jag typ bara kan träna när det är mörkt (på vintrarna, på somrarna ska de va ljust!)
  • Kollar alltid efter mat..

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

  • Träna hund.
  • Datorn..
  • Gå promenader. Lååånga.
  • Vara med kompisar.
  • Pladdra
  • Chillidilla.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

  • Asså jag har hjärnbrist. Kommer inte pånågonting förutom äkta päls.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

  • Sammahär.. Haha orkar inte att jag är så trååkig.

10) TIO  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

1. www.madddeochjulia.blogg.se

2.  angelicaochmax.blogg.se

3: shirox.blogg.se

Haha orkar ingen fler:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0