Dag 1: Presentera mig själv.

Ja. Alltså. Vad ska jag säga?
Jag heter Alicia och är 15 år och bor norr om Skellefteå, går sista året i grundskolan, alltså nian.
Jag älskar mitt liv, mina kompisar, hundar osvosv. Ja, en livsglad tjej kan man säga som älskar att skratta, jag har den bästa humorn enligt mig:]!
Jag (oj vad mycket "jag") suger tyvärr på att laga mat, pyssla, baka och andra petiga saker. Jag gör de gärna, men resultaten blir väl inte alltid så bra.. Men jag jobbar på det! ;)

Nästa år planerar jag inför att gå ett hundgymnasium i närheten av Karlstad, alltså Forshaga, och taggar till 100000 att gå där!! Kan knappt vänta. Det verkar passa mig som handen i handsken. Verkligen!!

Jag har två hundar. En golden/flat som heter Stella och en liten trefärgad aussie vid namn Jill, eller Nordic Lake Wild Nangi Deer om man ska vara petnoga. Med de gör jag nästan allt. Är på brukshundklubben 4 dagar i veckan, gärna mer om jag hinner! Sedan är jag ute och går, tränar, leker osvosv, aussien följer mig vars jag än går och far, medans Stella är en lite mer av hemma hund som gillar att mysa och vara ute i skogen och luffsa!

Alla läxor, träningar, hundar, gör att man inte alltid hinner vara med kompisar jämnt.. Det suger. Får försöka ändra på det!

Jag har stoooooooooor magsjuke fobi. Dock jobbar jag på det med! :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer? Ni får väl fråga om det är något ni vill veta! :D


Bilder än ungefär en månad gammal! Men ungefär så ser jag väl ut, men just nu har jag brunt hår men saknar mitt blonda väldigt mycket! :D

Hejdå vi ses när vi synes! :)



Kommentarer
Postat av: cassandra

Hej! Självklart går det bra att ta listan :)

Åh vad kul! :)

2011-12-08 @ 12:13:59
URL: http://clexie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0