Wiho.

Hejsan, har inte orkat skriva ihelgen, har varit tokförkyld (är jag väl fortfarande) men jag har dock orkat mig iväg på lite kortare promenader med hundarna, sen har jag tränat agility med Stella, lärt Jill gå slalom mellan benen utan att jag visar så mycket, lärt henne snurra, och sen pallrade jag mig iväg på Idas match för att se Angelica och Sanna,  sen miljöträna Jill lite granna.  Haha, det var jobbigt! Trodde jag skulle svimma, hade feber och fett ont i huvudet.

Så vi får se om jag far på skolan imorgon, jag vill hemskt gärna menemen.


Vadå sladdrig?

Kommentarer
Postat av: Angelica

hörudu du som säger att jag måste skriva jätte många gånger ber dag på min blogg då måste du också det ;)<3<3

2011-08-29 @ 19:51:52
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0