Valpkurs, valpkurs.

Igår på valpkursen gick det jättejätte bra!  Jill var ju den näst yngsta valpen men jag upplevde ändå att hon var steget före faktiskt.   De flesta var på sin första hund, och de har väldigt mysiga frågor tycker jag! ^^ 
Jag känner ju instruktören sedan tidigare när jag har gått med Stella, så hon ville att jag skulle visa massa saker och så. Hahah jag hatar att visa för större grupper, hehe så jag gjorde inte det. :]  Men det var jätte roligt, och jag är jätte stolt över att Jill kunde koncentrera sig så bra och när vi satt och fikade så låg hon och sov medans de flesta andra satt och skällde. Hon är såå duktig!! 
Ska filma snart, men jag vet inte riktigt vad jag ska visa. ;)



Hejdå! Hade bra! :D

Kommentarer
Postat av: Linnèa

SV Inte förän nästa sommar, höhö. Vet inte riktigt var :)

Ja ja filma filma! :D är nyfiken på hur stor hon har blivit nu :3 Vad väger din tös?

2011-08-17 @ 12:16:14
URL: http://shirox.blogg.se/
Postat av: Linnèa

..SV:

egentligen vill jag använda handen till detta, men eftersom jag lärt in high five med den handen så vill han alltid high five a när jag visar han handflatan.. ångrar att ja lärde han high give :c !

2011-08-17 @ 12:19:21
URL: http://shirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0