Spår och beslutångest.

Hej, har varit på skolan hela veckan, roligt att träffa alla igen! 
Och Jill klarar sig bra ensam hemma, även om det inte är nå länge.

Igår var vi på agilityträning på fotbollsplanen igen, det gick super bra, Stella är jätte fokuserad och lyssnar skit bra!

Jag och mamma var nyss ute med hundarna i två timmar, det vart lite länge men de verkar inte må dåligt över det!    Vi la två viltspår,  vi droppade blod bara, för vi hade ingen klöv, hehe,    Stella tog sitt jätte bra men Jill var inte ett dugg intresserad, men det kommer väl, det kanske bli lite annars om man har klöv också!

Sen så måste jag bestämma mig imorgon om jag vill vara med på utställningen nästa helg, tror jag ska det, men det känns nervöst när jag inte kan något om utställning..

Nu ska vi till stugan och stannar där tills på söndag, då kanskekanskekanske angelica kommer! :) <3


Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nej vi ställde inte, men vi hade det jätte kul endå! Ska ställa i Bålsta nästa helg dock :). Jag tycker definitivt du ska ställa! Det är faktiskt roligare än man tror :)

2011-08-27 @ 15:45:25
URL: http://shirox.blogg.se/
Postat av: Diana

Hejsan! Skulle var jättesnällt om du säger vad du tycker om mina bilder på bloggen :) tack i förhand!

2011-08-27 @ 16:07:30
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0