Spännande.

Hejsan!
Idag ska jag ta med lillan till skogen och se om hon tar upp ett spår.
Jag visar en finfin bild som jag har ritat på paint, på ungefär hur jag går. Det blir inget avancerat utan jag ska bara se om hon tar upp spåret och är intresserad, så det blir spännande! :D



FÖRKLARING:  Jag selar inte henne, utan jag kör med bara koppel, (eftersom att jag ska bara se om hon tar upp det) jag går in i mitten, (det oranga, där har jag inte gått förr) och sen när jag korsar det röda så får vi se om hon tar rätt håll (till höger) eller om hon bara går rakt förbi. :)
Liggtid: Ca en halvtimme.

Sorry om det vart oförståndbart;)


Sen klockan fyra så far jag till hundklubben i stan och tränar agility med Stella, Moa och hennes doggie:)

Hejdå:D

Kommentarer
Postat av: Linnèa

Jag känner återigen igen mig i dig, ja tror vi är mer lika än vi tror :O Höhö.



Trevligt med spår, de vill ja med testa :3.

2011-08-11 @ 12:14:53
URL: http://shirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0