Skogen!

Igår var jag först med Fanny, sen for jag och Shtälln och spårade, det gick jätte bra! Hon markerade alla apportetr fint och spårade bra!   Efter det var det valpkurs med Jillan, det gick också bra! Efter åt sa inströktören att jag skulle komma på onsdag (idag alltså) på tävlingsträningen med Jill, hon tyckte att hon var såå duktig!
Hahah det var gulligt sagt med jag vet inte om hon skulle kunna vara med på en träningstävling med enbart vuxna hundar! Haha vi får väl se, kanske bara åker och kollar eller nått.

Nyss var jag ute på en ganska lång skogspromenad med Jill, gick till vårat badställe och kastade ut en leksak en bit ut, och som hon for! Ingen tvekan, hon simmade på! Och just när hon simmade så var det någon i skogen som skjöt, men det reagerade hon inte ett skvatt på! Bra! :)


Pappa ska ha datorn, skulle igentligen lägga in en bild på spåret men han är så tråkig så jag får inte.
Tjao

Kommentarer
Postat av: Angelica

MIN FINA PÖJKKKK;)<3<3<3

2011-08-25 @ 20:04:33
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0