OHYÄÄH!

6a i Udm av 11 ekipage!

Är ganska besviken ändå, Stella hade världens sämsta fart, hon vägrade gå upp på bommen och vippen, vi som har tränat både fart och kontakthinder. Att jag skippade vippen och bommen ledde till disk..
Men sen är hon ju inte så gammal häller, och det var näästan hennes tävlingsdebut, hon har ju tävlat i agility och rally förr. Men jag tror aldrig jag varit så nervös. Så jag tror mina nerver satte lite stopp på henne faktiskt.
Men är ändå lite besviken fast också stolt över Stellison.
Fick iallafall med mig en foderburk och en rosett hem! :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag tycker vi ska det för vi skriver aldrig påren:)

såklart du ska du och stellemare har inte varit hos oss än så ni får väl komma i veckan sen kan jag följa med tillbaks till dig om du vill ???:D<3

2011-08-13 @ 17:07:49
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/
Postat av: Linnèa

Grattis Alicia! Det skulle vart så kul att få se en video när ni kör en bana någon gång :)

2011-08-13 @ 19:46:56
URL: http://shirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0