Ohnoooo!!

Skulle lägga över bilder till datorn.
Först skulle jag ta kameran. Då märker jag att Jill har tuggat sönder laddaren, och man kan inte ladda den i datorn! Ohno, måste köpa en ny.
För en vecka sedan tuggade hon sönder min mobil laddare(och datoröverföringssladden) så jag köpte en ny, och idag har det hänt igen.. Suck. Dessa små liv.. Det kunde verkligen ha slutat dåligt för jag hade mobilen på laddning när hon gjorde det, som tur är så gick det ju bra, men ändå!

Så nu är jag utan mobil OCH kamera. Niice. Fast nej. Man vill ju ha bilder på henne som valp när hon blir stor. Måste pallra mig iväg till schtaan och köpa lite laddare!


Stella, även kallad Stellemere, även kallad, Maere.

Hejdå hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0