Hej!

Ingen film, tyvär, det regnade så mycket så det gick inte att filma.
Agilityträningen bestod av; svåra men roliga kombinationer, mycket snack och halka och taggade förare med hundar!   Det var helt enkelt jätte skoj! Stella skötte sig jätte bra och gjorde allt med bra fart och lyssnade, jag börjar fundera på om det med farten har släppt någurlunda? ;)
Jill var också jätte duktig! Även fast det var 5-6 hundar där så kunde jag ha henne lös, och hon tittade bara på mig! Min duktiga lillavovve, hon fick pröva tunneln igen, och den tycker hon är jätte kul! Hon har verkligen fart den lilla, skulle bli en perfekt agilityhund!  Jag får väl satsa på det också! ÄVen fast jag mest kommer satsa på vallning, lydnaden och brukset så skulle det va kul med agility också! Hon är så ootroligt lyhörd, men det hör väl till de med vallhundar. ;)



Hejdå! Hade bra! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack för tipset för se hur det går ;)

2011-08-20 @ 17:24:56
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahaah aa gör det fatta int så mycket;)

sv:ahaha det är det som är meningen<3

2011-08-20 @ 18:18:28
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0