Förlåt för att jag inte skrev igår!


Muskelknutten!




Ikväll är det agilitykurs med Stelllla. Imorn är det valpkurs med Yiillllll.

Få se hur det går. Heheh, kommer nya bilder senare, hoppas jag.

Har inte blivit så mycket träning med valpen på några dar, synd. Men vet helt enkelt inte vad jag ska träna.
Min plan är väl att först lära in valpgrunderna:
* Stadga i sitt-ligg-stå. [/]
* Sitt namn [x]
* inlärning av inkallningsingnal [ ]  (har inte börjat med det alls.)
* Lek-/och avslappnings-övningar i olika miljöer [/]
* Ögonkontakt [/] kan alltid bli bättre!
* Dutta i handen [x]
* Bära föremål och lägga de i handen [/]har bara tränat några fåå pass än.. Så jag har nog inte ens kommit halvvägs!
* Koppelträning [/] 

Har säkert glömt någonting menmen.

Och när hon kan grunderna till 99% (hoppas jag är klar till vintern) så har jag tänkt börja med lydnadsträningen. Få se hur långt jag har kommit till sommaren, de kanske blir lydnadsdebut! ^^
Men det får vi se om, hehe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0