Back on track!

Lite uppdatering om valpen:
Just nu tränar vi stadga i sitt, ligg och stå, har börjat träna liiite inlevereringar av föremål, ingångar till fotposition, sen massor av hantering! Det går ganska bra faktiskt! Tänkte filma här i dagarna. :)
Sedan leker vi massa, hon har lite svårt för att leka, så vi leker korta och roliga små lek-pass! Jag vill ju kunna ha det som en belöning i framtiden:)
Hon är totalt galen i katterna, försöker bjuda in de i lek och skuttar på de, tur vi har vana katter;)
Hon kommer 99% av gångerna man kallar på henne nu, det är härligt att ha iallafall en hund som kommmer när man ropar;) haha skoja.

Men det går jätte bra med henne, rumsren och världens finaste och gosigaste, jag älskar verkligen henne redan!

Om stella har vi inte så mycket uppdateringar, hon bara finns i mitt liv som världens bästa kompis! :)


Sen vill jag länka till en underbart bra hundblogg! Hon är jätte duktig med sin lilla(eller ska vi kalla han stora?;)) sheltie valp Shiro.  
www.shirox.blogg.se


Hejdå! :D

Hoppas att inlägget inte vart såhääär tråkigt;)

Kommentarer
Postat av: Linnèa

Naw vad gullig du är som skriver så gott om mig :). Ska minsann göra detsamma för dig i mitt nästa inlägg ;). Fina människa!

2011-08-05 @ 16:44:14
URL: http://shirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0