AgilityStella.

Shit vad bra det gick igår på agilitykursen!
Hon hade farten, klarade de svåraste kombinationerna och totalt sopade banan!  Alla Border Collies, släng er i väggen, för nu är Stella på väg!

Ikväll är det första valpkursen för jag och Jill, vi får se hur det går om hon kan koncentrera sig bland de andra valparna! Men har ju varit på agility och så, och då har det gått bra, men valpar är hon lite mer intresserad av faktiskt så vi får se hur det går. :)





Dålig mobilbild! Ska gå upp till syster nu och fråga om jag får lägga in hennes bilder på bloggen. Hon har några gånger bättre bilder än mig, heheh, jag och kameror. ;)


Hadebra! Hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0