Agility

Tjao, snart drar jag och tränar agility på fotbollsplanen med Stella, Monica, Vira, Cici, Cilla, Helen mm. Jill följer naturligtvis med, tänkte att mamma skulle få filma ett lopp, förvänta er inget snabbt, fotbollsplanen brukar bjuda på mycket störningar, men ni får väl se. :D

På söndag ska jag till Anjelika ( www.angelicaochmax.blogg.se) då följer themare (stella) med, vi ska säkert spåra eller köra något annat i skogen de blir skoj, för skogsaktiviteter är Stellas starka sida, då kan man säga; agility och lydnad- snör er i sjön!  

Yäppyäpp. vi ses! :D


Livet med aussie och golden är jobbigt, men OTROLIGT kul och lärorikt, de är så olika individider så det finns inte. Skulle aldrig vilja byta ut det! Aussien ger mig nya utmaningar som jag älskar! Och den dära golden ger mig erfarenheter och lär mig att lära hundar på rätt sätt!
love it.

Kommentarer
Postat av: Angelica

SV:Haha jaoo stolt fotograf;)

2011-08-20 @ 11:45:49
URL: http://angelicaochmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0