Agility.

Holllllllllla!
Igår på agilitykursen var jag sådär taggad, och det smittade av sig på Stellisen.  Men ändå så kämpade hon på, och vi lyckades få henne att tycka om A:et och Bommen igen! Hon smet sig ju upp på vippen för ett tag sedan, sedan dess har hon tokvägrat de andra klätterhinder, hon har som tvärnitat och börjat med sina sjungande ljud. ;)
Men igår fick vi upp henne, och då, jädraranamma, då släppte det!

Jag är hemma från skolan idag. :(  Hade feber imorse, och troligtvis nu också.. Asså K, jag orkar inte va sjuk nu..


Oh, lillskrutt.   Dagen vi fick hem henne, (Hahah ignorera mig. )

Och nu!
Ska ladda upp fler bilder snart från kameran! :)

Hadebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0